نکات طراحی سایت ۴

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۴

 

 

بایدها و نباید های طراحی سایت

با خواندن مقالات آموزشی آکسان وب شرکت طراحی سایت در تبریز می توانید به پیشرفت هر چه بهتر سایت تان کمک کنید . در سری چهارم نکات طراحی سایت به بررسی نکات مهمی می پردازیم که همانند مقالات قبلی رعایت آنها در طراحی سایت  حائز اهمیت می باشد .

۱- استفاده از پس زمینه شلوغ :

استفاده از پس زمینه شلوغ برای سایت ذهن خواننده را از متن موجود در سایت منحرف می کند . همچنین حجم صفحه را می تواند افزایش دهد . پس بهتر است از پس زمینه ساده تر و با حجم پایین تر برای طراحی سایت تان استفاده کنید .
یکی از راه های مناسب برای استفاده از پس زمینه استفاده از پترن است . که آن را با استفاده از استایل در سایت تکرار کنید . همچنین بهتر است پس زمینه ای که برای سایتتان انتخاب می کنید با موضوع سایتتان هماهنگی داشته باشد .

۲- استفاده بیش از حد از کلمات مورب و برجسته :
کلمات مورب و bold یک راه برای جلب توجه به متن است و توجه خواننده را به متن جلب می کند . استفاده از این کار برای کلمات کلیدی سایت بسیار مناسب است و علاوه بر جلب توجه کاربر مورد توجه موتور های جستجو نیز قرار می گیرد .
اما استفاده بیش از حد از این ویژگی موجب مشکل می شود . پس سعی کنید از این ویژگی به اندازه استفاده کنید .

 

طراحی وب سایت در تبریز
۳- استفاده از alt در تصاویر :
همان طور که می دانید موتور های جستجو نمی توانند تصاویر را درک کنند . بلکه آنها تصاویر را از طریق متن جایگزینی که برای آن قرار می دهید تشخیص می دهند بنابراین سعی کنید حتما برای تصاویری که در نوشته های خود استفاده می کنید از متن جایگزین یا همان alt استفاده کنید .
از این طریق می توانید ترافیک زیادی را از طریق قسمت تصاویر گوگل جذب سایت خود کنید . پس بهتر است از کلمات کلیدی سایتتان برای متن جایگزین تصاویر استفاده کنید .
البته همان طور که بیان شد باید برای تصاویر درون نوشته های سایتتان از این ویژگی استفاده کنید و نیازی نیست برای تمامی تصاویر اعم از آیکون ها و … نیز متن جایگزین قرار دهید ، زیرا عملا فایده ای هم برای سئو سایتتان نخواهد داشت .

 

رنگ در طراحی وب سایت در تبریز
۴- استفاده بیش از حد از رنگ در سایت :
انتخاب رنگ برای یک سایت از نکاتی مهم است که انجام آن در طراحی سایت بسیار مهم است .
برای انتخاب رنگ سایت مواردی وجود دارد که باید رعایت کنید . علاوه بر انتخاب رنگ مناسب برای سایت سعی کنید از تعداد رنگ کم برای سایتتان استفاده کنید .استفاده از رنگ زیاد در طراحی سایت تان می تواند موجب خستگی چشم کاربر شود . به عبارت دیگر رنگ بندی مشخصی را برای سایت تان انتخاب کنید و از این رنگ بندی برای قسمت های مختلف سایتتان استفاده کنید .

شما می توانید از مشاوره رایگان ما در طراحی سایت در تبریز با تماس با شماره ۰۴۱۳۵۵۷۶۸۳۵  بهره مند شوید. 

Related Posts:

طراحی سایت در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز     شرکت طراحی سایت...

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۳

نکات طراحی سایت ۳   بایدها و نباید های طراحی...

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۲

نکات طراحی سایت ۲   بایدها و نباید های طراحی...