نکات طراحی سایت ۳

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۳

 

بایدها و نباید های طراحی سایت

در مقالات قبلی تحت عنوان نکات طراحی سایت به بیان نکاتی پرداختیم که راهنمایی شما در طراحی سایت در تبریز می باشد رعایت برخی از این نکات به تخصص لازم در این امور بستگی دارد و بهتر است انجام این امور را به شرکت های معتبر از جمله آکسان وب بپردازید . در ادامه به ذکر نکاتی دیگر می پردازیم .

طراحی سایت در تبریز

۱- ایجاد یک صفحه ۴۰۴ سفارشی :
احتمالا تا الان با صفحات ۴۰۴ در وب سایت ها برخوردار کرده اید که معمولا حاوی یک صفحه سفید با متن زیر است :

صفحه پیدا نشد
صفحه مورد نظر شما حذف شده است . یا نام آن تغییر کرده و یا به طور موقت در دسترس نیست.
لطفا موارد زیر را دنبال کنید .
مطمئن شوید که آدرس صفحه را درست وارد کرده اید .
به صفحه اصلی برگردید و لینک دیگری را دنبال کنید .

ایجاد یک صفحه ۴۰۴ سفارشی یکی از مواردی است که بهتر است در طراحی سایت خود رعایت کنید . یک صفحه ۴۰۴ مناسب یک صفحه html است که شامل یک لینک به صفحه اصلی سایت است و گاها شامل نقشه سایت .

طراحی سایت در تبریز
۲- ایجاد یک صفحه نقشه سایت :
نقشه سایت یک صفحه وب ساده با لینک به تمام بخش های وب سایت است . بسیاری از مردم از نقشه سایت برای یافتن بخش های مختلف سایت استفاده می کنند .

۳- اندازه صفحات وب کمتر از ۶۰k :
صفحات وب از متن ، تصویر و محتوای چند رسانه ای مانند فیلم و … ساخته می شود . هنگامی که شما عناصری را به صفحه اضافه می کنید در واقع به میزان حجمی که یک نفر برای مشاهده سایت نیاز دارد تا دانلود کند اضافه می شود که این مقدار را ” اندازه صفحه ” می نامند . اگر برای مشاهده سایت شما به بیش از ۱۰ ثانیه زمان نیاز باشد شما احتمالا بسیاری از مخاطبان بالقوه خود را از دست می دهید . درست است که سرعت اینترنت با سرعت بالا در حال افزایش است اما هستند افرادی که هنوز هم از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند بنابراین بهتر است سعی کنید تا حجم صفحه ها سایت تان کمتر از ۶۰ کیلو بایت باشد تا سایتتان با سرعت بالا لود شود . سرعت سایت از عوامل مهم در بهینه سازی سایت می باشد.

طراحی وب سایت در تبریز

۴- تکیه بر جاوا اسکریپت : 
آمار ها نشان می دهد که حدود ۱۰ درصد افراد نمی توانند جاوا اسکریپت را استفاده کنند . به همین سبب بهتر است جاوا اسکریپت را برای ویژگی های کلیدی سایتتان استفاده نکنید .
البته این به ان معنا نیست که شما از جاوا اسکریپت در سایتتان استفاده نکنید بلکه در صورت استفاده جایگزینی نیز برای آن قرار دهید . برای مثال می توان یک لینک به نقشه سایت قرار داد که مردم به راحتی در سایت شما پیمایش کنند .

برای مشاوره رایگان برای طراحی وب سایت در تبریز با شماره  ۰۴۱۳۵۵۷۶۸۳۵ تماس بگیرید.

Related Posts:

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت حرفه ای در تبریز

  طراحی سایت حرفه ای در تبریز امروزه اهمیت طراحی...

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۱

نکات طراحی سایت ۱     بایدها و نباید های...

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۴

نکات طراحی سایت ۴     بایدها و نباید های طراحی...