نکات طراحی سایت ۱

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۱

 

 

بایدها و نباید های طراحی سایت

برای طراحی یک سایت خوب موارد زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید و مواردی نیز که نباید انجام دهید در ادامه این نوشته مواردی را برمیشماریم که به کمک این نکات می توانید سایت های خود را به بهترین حالت برای کاربران بهینه کنید . همچنین در ادامه این نوشته در مقاله ” نکات طراحی سایت ۲ ” و ” نکات طراحی سایت ۳ ” به بیان نکات دیگر پرداخته ایم که امیدواریم مطالعه این مطالب راهنمایی برای شما باشد .
شرکت آکسان وب با تخصص بالا در طراحی سایت در تبریز می تواند مشاوره ی خوب برای شما در این زمینه باشد در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در زمینه طراحی سایت در تبریز با ما تماس بگیرید.

نکته ی مهم در باره ی تفاوت بین محتوای آنلاین و متن روی کاغذ وجود دارد و آن این است که مردم متن روی کامپیوتر را با سرعت ۱/۴ متن روی کاغذ می خوانند . به همین دلیل مهم است که مطالبی که در سایت خود منتشر می کنید کوتاه و شیرین باشد تا کاربر برای خواندن آن ترغیب شود .بنابراین در طراحی سایت این نکته را فراموش نکنید که مقالات خود را تا حد امکان مختصر بنویسید و از پرداختن به جزییات بیش از حد خودداری کنید .

طراحی سایت در تبریز

۱- متن چشمک زن را فراموش کنید : متن های چشمک زن برروی علائم نئون در خیابان ها مناسب است و در سایت های ساخته شده در اواسط دهه ۹۰ به کار می رفت بنابراین از آن ها استفاده نکنید .

۲- عنوان مناسب :یکی از ویژگی های یک نوشته مناسب انتخاب خوب عنوان آن است . عنوان صفحه در بالای نوار عنوان مرورگر و در نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود . بنابراین انتخاب عنوانی که به نوشته مرتبط بوده و علاوه بر آن برای کاربر جذاب و مفهوم باشد بسیار مهم است .

۳-اجبار به دانلود یک مرورگر جدید یا پلاگین ویژه برای دیدن سایت : مگر در مواردی که مرورگر کاربر شما بسیار قدیمی باشد انجام این کار ضرورتی نداشته و صرفا باعث می شود مخاطبان خود را محدود کنید . برخی از سایت ها از فلش برای نمایش سایت استفاده می کنند که کاربران باید برای دیدن سایت پلاگین را دانلود و نصب کنند که موجب می شود تعدادی از مخاطبان خود را از دست بدهید امروزه استفاده مناسب از html و css جایگزین مناسبی برای فلش شده است پس از این کار پرهیز کنید .
۴- تلاش برای فریب موتور های جستجو : در گذشته مدیران سایت های مختلف از روش های تقلب زیادی برای فریب موتور جستجو و دریافت رتبه بالاتر در موتورهای جستجو تلاش می کردند . تاکتیک های مانند قرار دادن صدها کلمه کلیدی به صورت متن نامرئی یا هم رنگ با پس زمینه ، استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی و … این تاکتیک ها ممکن است در گذشته موفقیت هایی برای سایت ها داشت اما امروزه با پیشرفت موتور های جستجو این روش ها نه تنها به بهبود رتبه سایت شما کمکی نمی کند بلکه می تواند موجب پنالتی شدن سایت شما و حذف سایتتان از نتایج گوگل شود بهترین روش برای بالا بردن رتبه سایتتان در گوگل ارائه صادقانه محتوای خوب و منحصر بفرد می باشد که می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شما شود .

طراحی سایت در تبریز
۵-صفحه در حال ساخت : ایجاد و طراحی یک صفحه در حال ساخت در ابتدای طراحی وب سایت تان از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید .در صورت این صفحه را طراحی نکرده و سایت تان در ابتدا با طراحی به هم ریخته بالا بیاید در نگرش کاربر تاثیر زیادی دارد اما با استفاده از یک صفحه در حال ساخت زیبا می توانید خود را برای حضور حرفه ای در عرصه وب آماده کنید .همچنین این کار را می توانید برای مطالبی که به زودی در سایتتان می خواهید منتشر کنید هم انجام دهید همچنین تعیین زمان برای آن موجب می شود کاربران در زمان تعیین شده مجددا به سایتتان مراجعه کنند. سایت های طراحی شده آکسان وب تماما از این ویژگی بهره مند هستند .

 

Related Posts:

طراحی سایت در تبریز

نکات طراحی سایت ۴

نکات طراحی سایت ۴     بایدها و نباید های طراحی...

طراحی سایت در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز     شرکت طراحی سایت...

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت حرفه ای در تبریز

  طراحی سایت حرفه ای در تبریز امروزه اهمیت طراحی...