سوالات پیش از خرید

هر کاری را که برای اولین بار انجام میدهید ممکن است سخت به نظر برسد، مخصوصا زمانیکه با آن کار آشنایی نداشته باشید. اما بر خلاف تصورات رایج درباره ساخت سایت، راه آسان دیگری نیز وجود دارد!  ما در آکسان به افراد زیادی برای راه اندازی سایت شخصی و تجاری و فروشگاهی کمک کرده ایم و متوجه شدیم برخی تصورات اشتباه بارها و بارها تکرار می شود، به همین دلیل برآن شدیم تا برخی از این ذهنیت های اشتباه را مورد بررسی قرار دهیم.

 

۱٫ ساخت وب سایت نیاز به هزینه زیاد دارد!
خیر. با آکسان می توانید یک سایت زیبا و کامل با هزینه ایی بسیار پایین برای خود بسازید. در صورتی که نیاز به امکانات و ویژگی حرفه ایی تر دارید می توانید با ارتقا به بسته های بالاتر که با بودجه شما مناسب است نیازهای خود را مرتفع نمایید.

 

۲٫ ساخت سايت نياز به زمان زيادي دارد!
شما می توانیدانواع سایت های شخصی، شرکتی، و فروشگاهی را تنها در سه مرحله بسازید: انتخاب قالب، ویرایش قالب با ویرایشگر و انتشار آن با فشردن یک کلید. زمان ساخت سایت بستگی به این دارد که می خواهید سایت شما تا چه اندازه پیچیده باشد و چه مقدار محتوا برای ارایه اطلاعات به مخاطبانتان در سایت قرار دهید، حداقل زمان لازم برای ساخت سایت با آکسان ۱۵ دقیقه است.

 

۳٫ برای ساخت وب سایت نیاز به دانش فنی خاصی داشته باشید!
حتی اگر از چگونگی استفاده از کامپیوتر اطلاعات کمی داشته باشید، آکسان به همراه راهنمای فارسی و واحد پشتیبانی شما را در ساخت سایت از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.

 

۴٫ يک وب سايت بايد اطلاعات، متون و تصاويري زيادي را ارائه دهد!
میزان اطلاعات سایت لزوما نباید زیاد باشد، حجم محتوای سایت به هدف شما از راه اندازی سایت بستگی دارد. درصورتی که بخواهید تجارت، خدمات و یا محصول ارایه دهید یا یک سایت شخصی برای معرفی خود بسازید میزان محتوای متفاوت نیاز دارید. اما نگران کمیت محتوای سایت خود نباشید، این محتوا باید معرف فعالیت های شما باشد.

 

۵٫ به يک طراح سايت نياز داريد!
مدتی زیادی است که برای طراحی سایت به یک فرد به عنوان طراح سایت نیاز نیست. هرچند هنوز هم برای طراحی سایت های پیچیده با امکانات خاص طراحان وب جایگاه خود را حفظ کرده اند اما ابزار قدرتمند آکسان به شما این امکان را می دهد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی سایت را مطابق سلیقه خود بسازید.

 

۶٫ برای ساخت وب سایت باید به نرم افزار های تخصصی تسلط داشته باشید!
برای ساخت سایت با آکسان نیاز به هیچ دانش نرم افزاری ندارید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تصاویر و متن خود را در سایت بارگذاری کرده وبا موس خود ابعاد آنها را تغییر داده و یا جابجا نموده و هرجا که مایل بودید قرار داده و کلید ذخیره را بزنید.

 

۷٫ اگر سايت بسازم، ويرايش و تغييرات بعدي در آن سخت و نيازمند زمان و هزينه زياد است!
به هیچ وجه. قالب های آماده و ویرایشگر پیشرفته آکسان  کار طراحی و ویرایش مجدد سایت را آسان نموده. می توانید هر زمان از شبانه روز، هر بخش از سایت خود را که بخواهید، از هر کامپیوتری که در دسترس شما هست به صورت آنلاین تغییر دهید و سایت خود را در کمتر از چند دقیقه بروز کنید.

 

۸٫بايد قادر به نوشتن کد css , Html باشيد!
خیر نیازی نیست که شما دانش برنامه نویسی داشته باشید، حتی نیاز به نوشتن یک خط کد هم نیست، آکسان آنچه در ویرایشگر قالب طراحی کرده اید، با استاندارد وب ذخیره و منتشر می نماید. به این ترتیب شما می توانید صاحب وب سایت با آخرین تکنولوژی وب شوید.

 

۹٫نمی دانم از کجا شروع کنم؟

خوب همین حالا و از همین جا شروع کنید.

سایت آنلاین آکسان
روش جدید برای طراحی سایت زیبا و حرفه ایی
بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
برای طراحی سایت نیاز به هیچ گونه دانش برنامه نویس ندارید.